تیم ما در اینجا بهترین ربات ها و اندیکاتور ها و سیستم های معاملاتی را برای شما عزیزان بدون محدودیت و لایسنس با بهترین کیفیت و قیمت قرار میدهد

شما با یکبار پرداخت میتوانید روی نامحدود اکانت انها را استفاده و همچنین در صورت آپدیت بروزرسانی آنها را رایگان دریافت کنید

  • بهترین قیمت و کیفیت 
  • ارسال رایگان محصول خریداری شده در صورت آپدیت
  • مشاوره و نصب رایگان تمامی محصولات
  • ربات ترید رمزارز |‌ ربات ترید طلا | ربات فارکس
  • بهترین ربات‌های ترید از سایت معتبر و mql5 و mql4
  • بررسی تخصصی هر محصول و پشتیبانی همیشگی

جدیدترین محصولات

پکیج خرید 5 ربات سود آور  تخفیف ویژه

آفر تخفیف ویژه و بصورت محدود

تخفیف‌ها و پیشنهادها

بهترین ها ربات ها

PIP LABS EA MT4 ربات متا 4 پیپ لابز

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان۲,۹۵۰,۰۰۰ تومان

ربات فارکس چیست؟

از ربات فارکس/اکسپرت فارکس برای اتوماتیک کردن معاملات استفاده می شود. اکسپرت فارکس یک استراتژی است که بر اساس اطلاعات داده شده به ربات که توسط دستورات برنامه نویسی این کار انجام می شود بازار را برسی و در موقعیت های مناسب معاملاتی ورود می کند و حتی زمانی که شما خواب هستید ربات در حال فعالیت روی حساب شما است. ربات فارکس می تواند داده های بازار را تجزیه و تحلیل کند، معاملات را انجام دهد و موقعیت های باز را به صورت خودکار مدیریت کند. با این ابزار دیگر نیازی ندارید به صورت مداوم بازار را برسی کنید. اکسپرت ها نه تنها می توانند نقاط ورود و خروج معاملاتی را به ما نشان دهند بلکه می توانند به صورت خودکار برای ما معامله انجام دهند و طبق دستورات ریاضی که به ربات داده شده است فعالیت خود را انجام میدهند.

مزایای ربات‌های فارکس

استفاده از ربات های فارکس یا سیستم های معاملاتی خودکار در بازار ارز مزایای متعددی دارد. در اینجا به چند مورد از مهم ترین مزیت ها اشاره می کنیم:

ترید بدون احساس

یکی از مهمترین مزایای استفاده از ربات فارکس این است که احساسات را از تصمیمات معاملاتی حذف می کند. ربات‌های فارکس صرفاً بر اساس قوانین و الگوریتم‌های از پیش برنامه‌ریزی‌شده عمل می‌کنند و بر اساس شرایط بازار و تحلیل تکنیکال وارد معامله می‌شوند. این می تواند به از بین بردن تأثیر ترس، طمع و سایر احساسات که اغلب منجر به از دست دادن سرمایه می‌شود کمک کند.

افزایش سرعت و کارایی

ربات‌های فارکس برای معاملات خودکار، بدون نیاز به دخالت انسان طراحی شده‌اند. این می تواند سرعت و کارایی معاملات را افزایش دهد و امکان اجرای سریع تر معاملات و سود بیشتر را فراهم کند.

قابلیت کارکرد 24 ساعته

ربات‌های فارکس می‌توانند 24 ساعت شبانه‌روز و 5 روز هفته کار کنند، به این معنی که می‌توانند از فرصت‌های معاملاتی شبانه روزی استفاده کنند، حتی زمانی که معامله‌گر در خواب است یا در دسترس نیست.

ثبات و نظم

ربات‌های فارکس با قوانین سخت‌گیرانه و پارامترهای از پیش تعریف‌شده عمل می‌کنند، که می‌تواند به معامله‌گران کمک کند تا ثبات و نظم را در استراتژی‌های معاملاتی خود حفظ کنند. این می تواند به جلوگیری از تصمیمات هیجانی و پایبندی به یک برنامه معاملاتی کاملاً تعریف شده کمک کند.

بک تست ربات ها

بک تست به معنی تست نحوه عملکرد ربات در گذشته و دریافت نتیجه از آن است. شاید برای شما هم سوال است که چطور میتوانیم نحوه عملکرد و معاملات ربات ها را مشاهده کنیم؟!

 بک تست ربات های فارکس

تیم فارکس استراتژی آموزش جامع بک تست گیری از ربات ها و استراتژی های فارکس را برای علاقه مندان به بازار فارکس آماده کرده است که می‌توانید این آموزش را در صفحه آموزش تصویری بک تست در متاتریدر مشاهده نمایید.شما در هر صفحه فروش سعی کردیم اطلاعات فروشنده ربات را گردآوری کرده و اطلاعات جامع و کاملی را به شما عزیزان بدهیم پس میتوایند با اطلاعاتی که در صفحه خرید گذاشتیم استفاده کنید

چطور به رسا ربات فارکس اعتماد کنیم؟

ما در این مجموعه سعی کردیم بهترین ربات های فارکس را بصورت کامل و بدون محدودیت برای شما عزیزان قرار دهیم

ما با مشاوره تخصصی و رایگان نیز در خدمت شما عزیزان هستیم

تحقیق در مورد اکسپرت

در مورد هر ربات ما توانستیم صفحه ای مخصوص و کامل برای هر ربات قرار داده و در خدمت شما بگذاریم.

.

MQL5 و MQL4 چیست؟

metaquotes نام کامل MQL است که ما آن را با نام متاتریدر میشناسیم و در اصل یک زبان برنامه نویسی است که با آن میتوان استراتژی معاملاتی خودکار خود را برنامه نویسی وطراحی کرد. MQL5 نام اختصاری 5 metaquotes و MQL4 نام اختصاری 4 metaquotes است. به طور کلی ربات ها و اکسپرت های فارکس ویژه 2 پلتفرم متا تریدر 4 و متا تریدر 5 طراحی می شوند. این که شما از کدام پلتفرم استفاده نمایید به رباتی که استفاده می کنید و بروکری که استفاده می کنید بستگی دارد.
در سایت فارکس استراتژی در صفحه هر اکسپرت مشخص شده است که با متاتریدر 4 سازگار است یا متاتریدر 5 و شما باید دقت داشته باشید بروکری که استفاده می کنید از کدام پلتفرم پشتیبانی میکند.

نحوه کار با ربات خودمعامله گر فارکس

برای استفاده و معامله با ربات فارکس نیاز به دانش و تجربه خاصی نیست.ربات های خود معامله گر فارکس با توجه به استراتژی که برای آن ها برنامه نویسی شده است بازار فارکس را به صورت 24 ساعته برسی می کنند و به دنبال نقاط ورود به معامله میگردند. شما فقط باید اکسپرت موردنظر را روی متاتریدر 4 یا 5 نصب و اجرا نمایید.

آموزش نصب ربات فارکس

تمامی ربات های معرفی شده در این صفحه دارای فایل آموزش نصب می باشند و همچنین نصب و راه اندازی به صورت رایگان توسط تیم فارکس استراتژی برای مشتریان انجام می شود.
علاوه بر موارد ذکر شده، تیم تولید محتوا فارکس استراتژی مقاله ای جامع در مورد آموزش تصویری نصب اکسپرت در متاتریدر 4 و  متاتریدر 5 آماده کرده است که میتوانید از این آموزش استفاده نمایید.

اکسپرت فارکس برای موبایل

همان طور که می دانید تقریبا اکثر اکسپرت های فارکس برای کامپیوتر و لپ تاپ طراحی شده است. اما خبر خوب این است که اکسپرت های سایت فارکس استراتژی با موبایل هم سازگار است و در اندروید و ios میتوان از آن ها استفاده کرد. کافی است شما یک vps تهیه نمایید و نرم افزار remote desktop را برای اندروید یا ios دانلود نمایید. پس از ورود به محیط نرم افزار می توانید یوزرنیم و پسورد vps که تهییه کردید را در نرم افزار وارد نمایید و وارد محیط کاربری ویندوز شوید.

انواع ربات فارکس

اگر قصد خرید ربات فارکس را دارید باید قبل از خرید با انواع ربات های فارکس آشنا شوید. برای ربات های فارکس 2 دسته بندی وجود دارد که در ادامه مطلب به برسی آن ها میپردازیم.
در دسته بندی اول ربات ها به دو قسمت ترید خودکار و مدیریت چارت تقسیم می شوند. در دسته بندی دوم به چهار بخش: اندیکاتوری، مارتینگل، غیر اندیکاتوری و انتی مارتینگل تقسیم بندی می شوند.

دسته اول

ربات های ترید خودکار

ربات های ترید خودکار، ابتدا تحلیل و پردازش را انجام میدهند سپس اقدام به انجام معاملات می‌نمایند. این یعنی دقیقا کار یک تریدر را انجام میدهند و اقدام به خرید یا فروش و گرفتن پوزشین های buy و sell می‌نمایند اما با دقت بالاتر و بدون درگیر شدن احساسات.، این ربات ها با دقت کامل برای شما معامله انجام می‌دهند و کاملا اتوتریدینگ می باشند.

اکسپرت های مدیریت چارت

این اکسپرت ها به داشبورد های معاملاتی معروف هستند. کار اصلی این اکسپرت ها مدیریت چارت است و برای معامله به شخص تریدر (انسان) جهت انجام معاملات نیازمند هستند. این اکسپرت ها توانایی معامله ی خودکار را ندارند.

دسته دوم

اندیکاتوری

این ربات ها بر اساس اندیکاتورهای توسعه داده شده برای ارائه به معامله گران طراحی شده است.

مارتینگل

در طراحی و برنامه نویسی این نوع از ربات های فارکس از شیوه معاملاتی مارتینگل استفاده می شود. این نوع اکسپرت دارای ریسک معاملاتی بالاتری نسبت به سایر اکسپرت ها است.
اگر بخواهیم مارتینگل را به زبان ساده و کاملا خلاصه بگوییم، زمانی که معامله گر در معامله ای ضرر می کند، در همان معامله جهت جبران ضرر حجم حساب خود را دوبرابر می کند.
پیشنهاد می شود حتما قبل از استفاده از این نوع اکسپرت ها در مورد شیوه معاملاتی مارتینگل جستجو کنید و اطلاعات کافی را به دست آورید.

غیر اندیکاتوری

این اکسپرت ها معمولا بر اساس یک معادله ریاضی بوده و دارای مبنای محاسباتی هستند. این اکسپرت ها هم به صورت اتوتریدینگ و هم به صورت اکسپرت های مدیریت چارت به بازار عرضه شده اند، اما درصد اکسپرت های اتوتریدینگ بیشتر است.

اکسپرت‌های آنتی مارتینگل

این اکسپرت ها بر اساس استراتژی آنتی مارتینگل بوده. توضیح خلاصه و ساده آنتی مارتینگل دقیقا عکس ماریتنگل است، یعنی زمانی که معامله گر در یک معامله ضرر می کند، حجم حساب خود را دوبرابر نمی کند، اما به همان پوزیشن ادامه می‌دهد که این ضرر مرتفع نمیگردد.

ربات رایگان فارکس

خیلی از دوستان در جستجوی ربات رایگان فارکس هستند. ربات های رایگان فارکس تضمینی باری سودده بودن ندارند و آپدیت برای این ربات ها ارائه نمیشود. صرفا افرادی که با زبان mql آشنا هستند شروع به نوشتن اکسپرت می کنند وبعد از مدتی دیگر برای اکسپرت آپدیتی ارائه نمیکنند و تقریبا می توان گفت آن اکسپرت ها در لوپ ضرر قرار می گیرند و حساب افرادی که از آن ها استفاده می کنند را کال مارجین میکنند. تمام ربات های فارکس که در سایت فارکس استراتژی برای فروش قرار گرفته اند به صورت مداوم آپدیت می شوند و باگ های آن ها رفع می شود.

بهترین ربات طلا فارکس

در حال حاضر ربات های زیادی در بازار فارکس برای طلا وجود دارد.  که برای شما در سایت قرار داده ایم ربات های زیادی داریم که مخصوص معاملات طلا و نقره در بازار فارکس است. ربات  مدیریت سرمایه بسیار دقیقی دارند و می‌توانید با توجه به خواسته خود آنها را تنظیم کنید و  با دیتا تموم بروکر ها سازگار است.

افزایش سود و کاهش ریسک در فارکس

استفاده از ربات فارکس قدرتمند می‌تواند به شما در افزایش سود و کاهش ریسک در معاملات فارکس کمک کند. ربات‌های فارکس با الگوریتم‌های پیشرفته و هوش مصنوعی کار می‌کنند تا به طور خودکار تحلیل‌های مرتبط با بازارهای مالی را انجام دهند و بر اساس آنها معاملات خرید و فروش مناسبی انجام دهند.

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از ربات فارکس در افزایش سود است. با توانایی تجزیه و تحلیل دقیق داده‌های بازار و تغییرات قیمت را برسی می‌کند، ربات‌های فارکس می‌توانند به طور مداوم معاملات سودآور را شناسایی کنند و به طور خودکار سفارشات خرید و فروش را اجرا کنند. به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت از فرصت‌های انجام معامله استفاده نمایید و سود خود را افزایش دهید.

سخن آخر

ما در اینجا بهترین ربات های مارکت را در بهترین حالت ممکن در اختیار شما گذاشته ایم و محدودیت ها و لایسنس آنها رو برای شما برداشته ایم. ممنون از شما که ما رو به دوستان خود معرفی می‌کنید.

آخرین مطالب

Bizon Scalper EA Manager Indicator MT4 #خرید #ربات_فارکس با بهترین کیفیت از سا…

Bizon Scalper EA Manager Indicator MT4 #خرید #ربات_فارکس با بهترین کیفیت از سایت رسمی mql5 [...]

Gold Way EA MT5 نسخه 4.77 توضیحات محصول: Gold Way EA یک سیستم تجارت خودکار ا…

Gold Way EA MT5 نسخه 4.77 توضیحات محصول: Gold Way EA یک سیستم تجارت خودکار [...]

کد منبع BenderFX EA v2 MT4 + SetFiles توضیحات محصول: BenderFX EA یک ربات معا…

کد منبع BenderFX EA v2 MT4 + SetFiles توضیحات محصول: BenderFX EA یک ربات معاملاتی [...]

Golden Pickaxe EA MT4 v1.53 توضیحات محصول: Golden Pickaxe EA یک سیستم معاملا…

Golden Pickaxe EA MT4 v1.53 توضیحات محصول: Golden Pickaxe EA یک سیستم معاملاتی شبکه بازگشت [...]

GOLDIFY EA نسخه 1.0 MT4 توضیحات محصول: GOLDIFY EA یک مشاور متخصص است که بر ا…

GOLDIFY EA نسخه 1.0 MT4 توضیحات محصول: GOLDIFY EA یک مشاور متخصص است که بر [...]

Hero EA v1.2 MT5 With Set File . #خرید #ربات_فارکس با بهترین کیفیت از سایت رسم…

Hero EA v1.2 MT5 With Set File . #خرید #ربات_فارکس با بهترین کیفیت از سایت [...]

Recovery robot with Auto Lock Drawdown Buy Best top Ea with just 10 to 20 usd…

Recovery robot with Auto Lock Drawdown Buy Best top Ea with just 10 to 20 [...]