ربات آپولون (فارکس)

از ویژگی های ربات آپولون ، ریسک پایین آن است که برای حساب های پراپ بهینه شده است.تمامی قوانین و محدودیت های حساب های پراپ توسط ربات فارکس آپولون رعایت می شود و روش کار ربات آپولون فارکس به صورت تحلیل ترکیبی مارکت است که مهمترین آن بررسی کندل ها در تایم فریم های مختلف است.ربات آپولون فارکس به صورت هوشمند مناسب ترین تایم فریم را جهت ورود انتخاب می کند.این ربات تریدر فارکس برای اونس جهانی طلا  سایر جفت ارزها یهینه شده است

خرید ربات پاس کردن چالش

ویژگی ها

مخصوص حساب های فاندد یا پراپ (پاس شده) و  حساب ریل 1000 دلار به بالا

سطح ریسک

متوسط

بازدهی ماهیانه

تا 40 درصد

کارمزد

30 درصد از سود کسب شده(با هر برداشت سود) + هزینه سرور(ماهیانه 20 دلار)

اگر حساب ریل دارید جزییات آنرا به پشتیبان اطلاع دهید

و اگر

حساب پراپ پاس شده ندارید؟

در صورتی که حساب فاندد پاس شده ندارید ، توصیه ما تهیه یک حساب از پراپ فرم پیشنهادی ما و استفاده از ربات پاس کردن چالش است.پس از پاس کردن چالش می توانید از ربات ققنوس که مخصوص حساب های پاس شده است برای کسب درآمد دلاری استفاده کنید.

پیشنهاد ما استفاده از پراپ فرم غیر ایرانی “فاندد نکست” است.مزایای این پراپ عبارت است از : محاسبه دراودان بر مبنای بالانس ، عدم وجود محدودیت زمانی برای پاس کردن چالش ، سابقه طولانی حضور در مارکت و پرداخت های منظم و عدم وجود محدودیت برای اجرای ربات .

نکته : در صورتی که توسط لینک زیر ، اقدام به خرید حساب از فاندد نکست نمایید ، 50% تخفیف برای کارمزد ربات پاس کردن چالش و ربات ققنوس برای شما لحاظ خواهد شد. در صورتی که نیاز به راهنمایی دارید می توانید با تلگرام @bestsupport10  در ارتباط باشید.

ربات تریدر فارکس آپولون

پس از بررسی وضعیت مارکت و ورود به پوزیشن ، ربات آپولون با استفاده از تحلیل سایر تایم فریم ها ، اقدام به مدیریت پوزیشن می کند که با روش هایی مانند مارتینگل ، هج و با استفاده از ابزارهایی نظیر فیبوناچی و RSI در نهایت از پوزیشن خارج می شود. در بازارهای مالی همیشه احتمال زیان وجود دارد و ربات ققنوس نیز در صورت نیاز با زیان اندک و قابل جبرانی از پوزیشن خارج می شود.نکته مهمی که توسط ربات مدیریت می شود مداوم بودن سودآوری در بازه یک ماهه است و باعث می شود با ریسک کم ، سود تا 25 درصدی را در ماه بدست آورد.البته این پایان ماجرا نیست.هنگامی که به صورت مداوم ماهیانه 20 درصد سود کسب کنید ، میتوانید در بازه های منظم حجم معاملات را افزایش دهید و به صورت مرکب سود خود را افزایش دهید.نگران نباشد! زیرا این موضوع توسط ربات تریدر ققنوس مدیریت می شود.

نکته:سرمایه مناسب حسای پراپ برای ربات آپولون حداقل 10000 دلار می باشد.

و برای حساب ریل 1000 دلار میباشد

سوالی دارید؟

اعتبار سنجی ربات تریدر فارکس آپولون

به علت استفاده از داده های لحظه ای بازار توسط ربات های طراحی شده فارکس اکسپرت ، متاسفانه Backtest نمی تواند عملکرد آن را به وضوح نمایش دهد.این موضوع به علت عدم وجود داده های مهم مورد استفاده ربات در هیستوری مارکت هست. اما در عین حال شما می توانید عملکرد ربات را بر روی حساب ما بررسی کنید و در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

با توجه به محدودیت های اعمال شده بر روی حساب های پراپ ، مانند حداکثر زیان روزانه و ماهانه ، تنظیمات این ربات با حداقل ریسک ممکن انجام شده است.

روش راه اندازی ربات تریدر فارکس آپولون

این ربات در متاتریدر 4 اجرا می شود و برای اجرای آن نیاز به یک سرور ویندوز با آپتایم بالا داریم. این سرور باید برای این کار بهینه شده باشد زیرا در صورت بروز مشکل در سرور مانند عدم دسترسی ، می تواند باعث اختلال در کار ربات شود. در صورت خرید اکسپرت ققنوس ، سرور لزوما توسط فارکس اکسپرت با پرداخت هزینه مربوطه در اختیار شما قرار می گیرد.

به علت جلوگیری از نقض قوانین کپی رایت ، تمامی ربات و اکسپرت های ارائه شده در فارکس اکسپرت تنها در سرورهای فارکس اکسپرت بر روی اکانت شما اجرا می شوند.

آیا شما قطعا سود می کنید؟

ربات پاس کردن چالش پراپ، دائما در حال بروزرسانی و بهبود است تا بهترین عملکرد ممکن را در کسب سود و مدیریت ریسک داشته باشد و پس از تست های زمانبر و پیچیده به مرحله اجرا می رسد اما باید به این نکته توجه داشت فعالیت در بازارهای پرریسک مانند فارکس همیشه با مخاطره هایی همراه است و علی رغم موفقیت زیاد این ربات و تلاش ما برای ارائه بهترین خدمت(که همین موفقیت ها باعث شده فکسپرت در ابتدا هزینه ای از شما دریافت نکند و پس از اینکه شما درآمد کسب کردید بخشی از درآمد شما را به عنوان کارمزد دریافت کند) ، به علتهای مختلفی از جمله انتشار اخبار مهم در سطح جهانی مانند جنگ یا صلح که همراه با واکنش های شدید در بازارهای مالی هستند ، نمی توان تضمین کرد که حساب شما قطعا چالش را با موفقیت پاس می کند.فکسپرت وظیفه خود میداند شما را از ریسک های احتمالی مطلع کند و لازم به ذکر است هیچ تضمین و قطعیتی در بازارهای مالی وجود ندارد و آگاه باشید که نمی توان سود بدون ریسک در این بازارها به دست آورد.تمامی شرکت های پانزی و کلاهبردار نیز با وعده های تضمین سود بدون ریسک ، قربانیان را به دام می اندازند.اگر شما تریدر خوبی هستید و می توانید بدون ریسک معامله کنید،توصیه میکنیم هرگز از این ربات استفاده نکنید! بازار فارکس و استفاده درست از آن می تواند موفقت مالی چشمگیری برای شما به ارمغان بیاورد اما اگر به دنبال کسب درآمد و موفقیت بدون ریسک هستید ، این بازار مناسب شما نیست!

ربات تریدر فارکس آپولون مخصوص حساب های پراپ و فاند

در حال حاضر شرکت های معتبر بسیاری در زمینه ارائه حساب های فاندد و پراپ فعالیت می کنند و می توان با مبلغ اندکی یک حساب با سرمایه قابل توجه تهیه کرد و در آن به ترید و کسب سود پرداخت. ربات ققنوس فارکس نیز برای این نوع حساب ها بهینه شده است.باید در نظر داشته باشید برای استفاده از این ربات فارکس ، باید چالش اولیه حساب های پراپ را پاس کرده باشید. همچنین برای پاس کردن چالش می توانید از ربات پاس کردن چالش پراپی استفاده کنید و بدون دغدغه چالش آن را پشت سر بگذارید و به مرحله کسب سود وارد شوید.

ربات پراپ رایگان است!

از آنجایی که تیم فکسپرت متعهد به نتیجه است و صرفا به فروش نمی اندیشد ، ربات ققنوس به صورت رایگان بر روی حساب شما اجرا می شوند و شما صرفا هزینه ماهیانه سرور و درصدی از سود کسب شده را به عنوان کارمزد به صورت هفتگی به ما پرداخت می کنید.

مزایای ربات تریدر فارکس آپولون

از آنجایی که این ربات فارکس ، برای حساب های فاندد و پراپ طراحی شده است ، تمامی محدودیت های این نوع حسابها توسط ربات رعایت می شود و این تنظیمات با شرایط شرکت ارائه دهنده حساب پراپ قابل تغییر است.به صورت پیش فرض حد ضرر روزانه 5 درصد و حد ضرر ماهانه 10 درصد در ربات در نظر گرفته شده است که مطابق با 99 درصد پراپ های فعلی است.

 ربات تریدر فارکس آپولون

– در تصویر زیر شما عملکرد ربات تریدر فارکس آپولون را طی یک هفته مشاهده می کنید که توسط mql5.com تهیه شده است :

  1. حداکثر Drawdown ثبت شده 1.3 درصد و حداکثر مارجین استفاده شده نیز 1.3 درصد است.
  2. سود دریافتی در مدت زمان یک هفته معادل 263.94 دلار است.
  3. عملکرد کلی دریافت 3 درصد سود در مدت یک هفته است.

– تصویر ذیل ، گراف رشد بالانس حساب و معاملات باز آن را نمایش می دهد :

– درنهایت گراف زیر روند Drwadown را به نمایش میگذارد که برای مدیریت حساب های پراپی و فاندد مهمترین فاکتور است، هماهنطور که مشاهده می کنید در نهایت امنیت سود مورد نظر کسب می شود و زیان بالقوه ربات حتی نزدیک به محدودیت حساب پراپ نیز نمی شود :

 

نکته : برای دریافت گزارشات بروز می توانید با تلگرام @bestsupport10 در ارتباط باشید.