پک تخفیف ویژه 5 ربات پاس پراپ 

بهترین ها در کنار هم با تخفیف ویژه را داشته باشید

  • یکبار پرداخت برای نامحدود اکانت
  • دریافت آپدیت بروزرسانی رایگان 
  • بهترین قیمت و کیفیت 

 خرید پکیج 5 ربات برتر پراپ فقط 10 میلیون تومان

ربات پاس کردن چالش پراپ

هدف ربات پراپی ، رعایت قوانین حدضرر و مدیریت سرمایه در پراپ تریدینگ است و در نهایت پاس کردن دو مرحله چالش طی دو ماه می باشد و پس از آن شما حساب Real را دریافت خواهید کرد و می توانید به کسب درآمد واقعی بپردازید. مهمترین مزیت حساب های فاندد ، عدم نیاز به سرمایه کاربر می باشد.تریدر با سرمایه شرکت پراپ ، ترید می کند و بخش زیادی از سود حاصله را دریافت می کند. تعداد اشخاصی که می توانند دو مرحله چالش را پشت سر بگذارند و به کسب درآمد واقعی برسند کمتر از 1 درصد تمام کسانی است که حساب پراپ خریداری می کنند. با استفاده از ربات پاس کردن چالش پراپی می توانید بدون دغدغه این چالش را پاس کنید.

 

سوالی دارید؟

اعتبار سنجی ربات پاس کردن چالش پراپ

به علت استفاده از داده های لحظه ای بازار توسط ربات های طراحی شده فارکس اکسپرت ،  شما می توانید عملکرد ربات را بر روی حساب ما بررسی کنید و در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

با توجه به محدودیت های اعمال شده بر روی حساب های پراپ ، مانند حداکثر زیان روزانه و ماهانه ، تنظیمات این ربات با حداقل ریسک ممکن انجام شده است.

روش راه اندازی ربات پاس کردن چالش پراپ

 

این ربات در متاتریدر 4 اجرا می شود و برای اجرای آن نیاز به یک سرور ویندوز با آپتایم بالا داریم. این سرور باید برای این کار بهینه شده باشد زیرا در صورت بروز مشکل در سرور مانند عدم دسترسی ، می تواند باعث اختلال در کار ربات شود.

 

پراپ تریدینگ چیست

در پراپ تریدینگ ، شما با پرداخت هزینه ای اندک یک حساب دمو دریافت می کنید و موظف هستید چالش های آن را با موفقیت پاس کنید تا توانایی خود را به عنوان تریدر اثبات کنید.پس از آن یک حساب واقعی در اختیار تریدر قرار میگیرد تا با سرمایه شرکت پراپی اقدام به ترید کند و بخش زیادی از سود حاصله را دریافت کند.

راهنمای پاس کردن چالش پراپی و پراپ تریدینگ

در اکثر ارائه دهندگان پراپ تریدینگ قوانین یکسانی وجود دارد.در مرحله اول تریدر باید بتوانید در مدت زمان یک ماه ، 5 درصد سود کسب کند و حدضررهای روزانه و ماهانه را نیز رعایت کنید.حد ضرر روزانه 5درصد و ماهانه معمولا 10 درصد می باشد.پس از آن در مرحله دوم برای اثبات توانایی باید مجددا 5 درصد سود کسب کنید ، با این تفاوت که در این مرحله معمولا دو ماه فرصت دارید و همچنان موظف به رعایت حدضررهای روزانه و ماهانه نیز می باشید.

مزایای پراپ تریدینگ

مهمترین مزیت پراپ تریدینگ ، عدم نیاز به سرمایه اولیه است.شما می توانید با تهیه یک حساب پراپ از یک شرکت خدمات دهنده پراپ تریدینگ ، سرمایه خوبی مانند 10 هزار ، 20 هزار یا حتی بیشتر تا سقف 1 میلیون دلار دریافت کنید و اگر تریدر خوبی باشید درآمد بسیار خوبی کسب کنید. اما شما تنها زمانی به درآمد واقعی میرسید که بتوانید چالش های آن را پاس کنید و از آن به بعد هم معاملات خوبی انجام دهید.

معایب پراپ تریدینگ

پاس کردن چالش های این نوع حساب ها ، هرچند که روی کاغذ کار آسانی به نظر می رسد اما در واقعیت این گونه نیست.کمتر از یک درصد کسانی که حساب پراپ تهیه می کنند به مرحله کسب درآمد می رسند و این خود نشان دهنده آسان نبودن پاس کردن چالش ها است. مهمترین نکته ای که باید رعایت کنید رعایت حد ضرر و مدیریت سرمایه است تا بتوانید چالش را پاس کنید.

بهترین استراتژی پاس کردن چالش پراپ

مهمترین نکته ای که باید در نظر بگیرید ، پایبند بودن به استراتژی شخصی است.باید قوانینی وضع کنید که محدودیت های حساب را در آن گنجانده باشید و مانند ربات فارکس به آن عمل کنید.شناسایی کردن ضرر گاها می تواند شما را در بازی نگاه دارد ، لذا قدرت قبول اشتباه و شناسایی کردن ضرر را باید در خود ایجاد کنید تا بتوانید به محدودیت های حساب پایبند بمانید.