ربات پاس کردن چالش پراپ تریدینگ

ربات چالش پراپ تریدینگ

در پراپ تریدینگ که توسط برخی شرکت ها ارائه می شود ، می توان با پرداخت مبلغی یک حساب فاندد فارکس دریافت کرد که پس از پاس کردن دو مرحله چالش و اثبات توانایی مدیریت ریسک ، تریدر می تواند با سرمایه شرکت مربوطه اقدام به ترید نماید و قسمت زیادی از سود حاصله را به دست آورد. این ربات با در نظر گرفتن محدودیت های این نوع حساب ها ، اقدام به معامله می کند تا بتواند دو مرحله چالش را پاس کند.مهمترین نکته این ربات که باعث موفقیت آن می شود ، مدیریت سرمایه و مدیریت حدضررهای قانونی حساب های پراپ است.

خرید ربات پاس کردن چالش

ویژگی ها

مخصوص پاس کردن چالش پراپ ،پلتفرم متاتریدر4 و 5

سطح ریسک

کم

بازدهی

کسب سود مورد نیاز چالش

قیمت ربات چالش پراپ

3 درصد از مارجین حساب(پرداخت پس از پاس شدن) + هزینه سرور ماهیانه و راه اندازی(20 دلار)

کدام پراپ فرم مناسب است؟

در صورتی که می خواهید به صورت کامل با نحوه کار پراپ فرم ها آشنا شوید مقاله کسب درآمد دلاری بدون دانش و سرمایه به کمک هوش مصنوعی را مطالعه کنید.

با توجه به قوانین پراپ های ایرانی مبنی بر عدم استفاده از ربات ، لذا پراپ های ایرانی برای استفاده از این ربات توصیه نمی شوند.همچنین برخی از پراپ ها مدت زمان مشخصی را برای پاس کردن حساب در نظر می گیرند که می تواند ریسک پاس شدن چالش را بالا ببرد.پیشنهاد ما استفاده از پراپ فرم غیر ایرانی “فاندد نکست” است.مزایای این پراپ عبارت است از : محاسبه دراودان بر مبنای بالانس ، عدم وجود محدودیت زمانی برای پاس کردن چالش ، سابقه طولانی حضور در مارکت و پرداخت های منظم و عدم وجود محدودیت برای اجرای ربات .

نکته : در صورتی که توسط لینک زیر ، اقدام به خرید حساب از فاندد نکست نمایید ، 50% تخفیف برای کارمزد پاس کردن چالش برای شما لحاظ خواهد شد. در صورتی که نیاز به راهنمایی دارید می توانید با تلگرام @bestsupport10  در ارتباط باشید.

ربات پاس کردن چالش پراپی

هدف ربات پراپی ، رعایت قوانین حدضرر و مدیریت سرمایه در پراپ تریدینگ است و در نهایت پاس کردن دو مرحله چالش طی دو ماه می باشد و پس از آن شما حساب Real را دریافت خواهید کرد و می توانید به کسب درآمد واقعی بپردازید. مهمترین مزیت حساب های فاندد ، عدم نیاز به سرمایه کاربر می باشد.تریدر با سرمایه شرکت پراپ ، ترید می کند و بخش زیادی از سود حاصله را دریافت می کند. تعداد اشخاصی که می توانند دو مرحله چالش را پشت سر بگذارند و به کسب درآمد واقعی برسند کمتر از 1 درصد تمام کسانی است که حساب پراپ خریداری می کنند. با استفاده از ربات پاس کردن چالش پراپی می توانید بدون دغدغه این چالش را پاس کنید.

نکته:سرمایه مناسب حساب پراپ برای ربات پاس کردن چالش، حداقل 5000 دلار می باشد.

سوالی دارید؟

اعتبار سنجی ربات پاس کردن چالش پراپ

به علت استفاده از داده های لحظه ای بازار توسط ربات های طراحی شده فارکس اکسپرت ، متاسفانه Backtest نمی تواند عملکرد آن را به وضوح نمایش دهد.این موضوع به علت عدم وجود داده های مهم مورد استفاده ربات در هیستوری مارکت هست. اما در عین حال شما می توانید عملکرد ربات را بر روی حساب ما بررسی کنید و در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

با توجه به محدودیت های اعمال شده بر روی حساب های پراپ ، مانند حداکثر زیان روزانه و ماهانه ، تنظیمات این ربات با حداقل ریسک ممکن انجام شده است.

روش راه اندازی ربات پاس کردن چالش پراپ

این ربات در متاتریدر 4 اجرا می شود و برای اجرای آن نیاز به یک سرور ویندوز با آپتایم بالا داریم. این سرور باید برای این کار بهینه شده باشد زیرا در صورت بروز مشکل در سرور مانند عدم دسترسی ، می تواند باعث اختلال در کار ربات شود. در صورت خرید اکسپرت ققنوس ، سرور لزوما توسط فارکس اکسپرت با پرداخت هزینه مربوطه در اختیار شما قرار می گیرد.

به علت جلوگیری از نقض قوانین کپی رایت ، تمامی ربات و اکسپرت های ارائه شده در فارکس اکسپرت تنها در سرورهای فارکس اکسپرت بر روی اکانت شما اجرا می شوند.

آیا حساب پراپ شما حتما پاس خواهد شد؟

ربات پاس کردن چالش پراپ، دائما در حال بروزرسانی و بهبود است تا بهترین عملکرد ممکن را در کسب سود و مدیریت ریسک داشته باشد و پس از تست های زمانبر و پیچیده به مرحله اجرا می رسد اما باید به این نکته توجه داشت فعالیت در بازارهای پرریسک مانند فارکس همیشه با مخاطره هایی همراه است و علی رغم موفقیت زیاد این ربات و تلاش ما برای ارائه بهترین خدمت(که همین موفقیت ها باعث شده فکسپرت در ابتدا هزینه ای از شما دریافت نکند و پس از اینکه شما درآمد کسب کردید بخشی از درآمد شما را به عنوان کارمزد دریافت کند) ، به علتهای مختلفی از جمله انتشار اخبار مهم در سطح جهانی مانند جنگ یا صلح که همراه با واکنش های شدید در بازارهای مالی هستند ، نمی توان تضمین کرد که حساب شما قطعا چالش را با موفقیت پاس می کند.فکسپرت وظیفه خود میداند شما را از ریسک های احتمالی مطلع کند و لازم به ذکر است هیچ تضمین و قطعیتی در بازارهای مالی وجود ندارد و آگاه باشید که نمی توان سود بدون ریسک در این بازارها به دست آورد.تمامی شرکت های پانزی و کلاهبردار نیز با وعده های تضمین سود بدون ریسک ، قربانیان را به دام می اندازند.اگر شما تریدر خوبی هستید و می توانید بدون ریسک معامله کنید،توصیه میکنیم هرگز از این ربات استفاده نکنید!

بازار فارکس و استفاده درست از آن می تواند موفقت مالی چشمگیری برای شما به ارمغان بیاورد اما اگر به دنبال کسب درآمد و موفقیت بدون ریسک هستید ، این بازار مناسب شما نیست!

پراپ تریدینگ چیست

در پراپ تریدینگ ، شما با پرداخت هزینه ای اندک یک حساب دمو دریافت می کنید و موظف هستید چالش های آن را با موفقیت پاس کنید تا توانایی خود را به عنوان تریدر اثبات کنید.پس از آن یک حساب واقعی در اختیار تریدر قرار میگیرد تا با سرمایه شرکت پراپی اقدام به ترید کند و بخش زیادی از سود حاصله را دریافت کند.

راهنمای پاس کردن چالش پراپی

در اکثر ارائه دهندگان پراپ تریدینگ قوانین یکسانی وجود دارد.در مرحله اول تریدر باید بتوانید در مدت زمان یک ماه ، 5 درصد سود کسب کند و حدضررهای روزانه و ماهانه را نیز رعایت کنید.حد ضرر روزانه 5درصد و ماهانه معمولا 10 درصد می باشد.پس از آن در مرحله دوم برای اثبات توانایی باید مجددا 5 درصد سود کسب کنید ، با این تفاوت که در این مرحله معمولا دو ماه فرصت دارید و همچنان موظف به رعایت حدضررهای روزانه و ماهانه نیز می باشید.

مزایای پراپ تریدینگ

مهمترین مزیت پراپ تریدینگ ، عدم نیاز به سرمایه اولیه است.شما می توانید با تهیه یک حساب پراپ از یک شرکت خدمات دهنده پراپ تریدینگ ، سرمایه خوبی مانند 10 هزار ، 20 هزار یا حتی بیشتر تا سقف 1 میلیون دلار دریافت کنید و اگر تریدر خوبی باشید درآمد بسیار خوبی کسب کنید. اما شما تنها زمانی به درآمد واقعی میرسید که بتوانید چالش های آن را پاس کنید و از آن به بعد هم معاملات خوبی انجام دهید.

معایب پراپ تریدینگ

پاس کردن چالش های این نوع حساب ها ، هرچند که روی کاغذ کار آسانی به نظر می رسد اما در واقعیت این گونه نیست.کمتر از یک درصد کسانی که حساب پراپ تهیه می کنند به مرحله کسب درآمد می رسند و این خود نشان دهنده آسان نبودن پاس کردن چالش ها است. مهمترین نکته ای که باید رعایت کنید رعایت حد ضرر و مدیریت سرمایه است تا بتوانید چالش را پاس کنید.

بهترین استراتژی پاس کردن چالش پراپی

مهمترین نکته ای که باید در نظر بگیرید ، پایبند بودن به استراتژی شخصی است.باید قوانینی وضع کنید که محدودیت های حساب را در آن گنجانده باشید و مانند ربات فارکس به آن عمل کنید.شناسایی کردن ضرر گاها می تواند شما را در بازی نگاه دارد ، لذا قدرت قبول اشتباه و شناسایی کردن ضرر را باید در خود ایجاد کنید تا بتوانید به محدودیت های حساب پایبند بمانید.

بررسی ربات پاس کردن چالش پراپی

– در تصویر زیر شما عملکرد ربات پاس کردن چالش پراپ و فاندد را طی یک هفته مشاهده می کنید که توسط mql5.com تهیه شده است.باید به این نکته توجه کنید که هدف ربات پاس کردن چالش است و این کار را با حداقل ریسک ممکن مدیریت می کند ، فلذا کسب سود در این فاز از اهداف ربات نیست :

بررسی ربات پاس کردن چالش

  1. حداکثر Drawdown ثبت شده 0.7 درصد و حداکثر مارجین استفاده شده نیز 0.7 درصد است.
  2. سود دریافتی در مدت زمان یک هفته معادل 132.22 دلار است.
  3. عملکرد کلی دریافت 1 درصد سود در مدت یک هفته است و به صورت میانگین در مدت زمان 30 روز چالش ربات پاس می شود.

– تصویر ذیل ، گراف رشد بالانس حساب و معاملات باز آن را نمایش می دهد :

بررسی ربات پاس کردن چالش پراپ

– درنهایت گراف زیر روند Drwadown را به نمایش میگذارد که برای پاس کردن چالش پراپی و فاندد مهمترین فاکتور است، هماهنطور که مشاهده می کنید در نهایت امنیت چالش پاس می شود و زیان بالقوه ربات حتی نزدیک به محدودیت حساب پراپ نیز نمی شود :

پاس کردن چالش پراپ

نمونه Certificate اکانت پاس شده :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *